.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات در مازندران ارسال شد
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره از تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی تا ۱۰ تیر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسین مرتضوی با اشاره به ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان اظهار کرد: مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران که تا ۱۸ خرداد بود به دلیل تقاضای اصحاب رسانه تا ۱۰ تیر ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: اصحاب رسانه از مهلت شرکت مجدد در جشنواره بهره برده و آثار خود را هرچه سریع تر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گف­ت: جشنواره مطبوعات، فرصتی است تا خبرنگاران، تولیدات خود را در معرض داوری قرار داده و جایگاه فعالیت خود را مشخص کنند.

مرتضوی با بیان اینکه سال گذشته ۶۶۸ اثر از ۱۷۰ فعال رسانه ای به جشنواره ارسال شده بود، خاطرنشان کرد:‌ تاکنون ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران ارسال شده است و با توجه به تمدید مهلت شرکت در جشنواره، پیش بینی می‌کنیم آثار بیشتری نسبت به جشنواره قبلی، به جشنواره ارسال شود.

وی گفت: منتخبان جشنواره مط­بوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در مراسم جشن روز خبرنگار، معرفی می‌شوند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.